Vzniklo úplne nové štúdio s veteránmi z Ubisoftu a EA

Odoberaj novinky cez  Google News
Nové herné štúdio Raccon Logic
Zdroj: spawn.sk, štúdio Raccon Logic

Vo svete hier opäť pribudlo herné štúdio, ktoré bolo sformované z veteránov mnohých veľkých a známych štúdií či už ide o Electronic Arts (EA), WB Games, francúzskeho vydavateľa a vývojárskeho štúdia Ubisoft, ale aj mnoho iných ďalších.

Veteráni pritom pochádzajú z mnoho kľúčových pozícii. Piati kľúčoví zakladatelia tohto štúdia tvoria ľudia, ktorí predtým zastávali pozície spoluzakladateľov, výkonných riaditeľov, technických manažérov, alebo výtvarníkov. Meno tohto štúdia, pod ktorým budú odídenci pracovať znie Raccoon Logic.

Sídlo štúdia sa bude nachádzať v Montreale tak ako mnoho ďalších iných a úspešných štúdií. Vzniklo dokonca priamo pod záštitou čínskeho technologického giganta, firmy Tencent. Čínska firma je už mnohým verejne známa. Predovšetkým tým, že vlastní napríklad 40 percent spoločnosti Epic Games, 15 percent Bluehole, ale okrem nich má aj niekoľko percentný podiel v spoločnostiach Ubisoft alebo Activision Blizzard.

Štúdio bude nadväzovať na prácu, kde skončilo Typhoon Studios pred akvizíciou spoločnosti Google. Vítanou správou je, že štúdio nezačne s holou. Má totižto v držaní práva na titul Typhoon Journey to the Savage Planet. Štúdio sa tak do vývoja môže opäť pustiť naplno.

Zakladatelia stojaci za štúdiom Raccoon Logic

Alex Hutchinson – Kreatívny riaditeľ – V minulosti pôsobil ako kreatívny riaditeľ v Ubisoft Montreal a po akvizícii spoločnošťou Google pracoval v Typhoon Studios ako kreatívny riaditeľ, ktorého bol aj spoluzakladateľom. Režíroval hry ako Far Cry 4, Assassin’s Creed 3.

Reid Schneider – Vedúci štúdia – Predtým ako spoluzakladateľ WB Games Montreal, kde pôosobil aj ako výkonný producent Batman: Arkham Origins a Arkham Knight.

Yannic Simmard – Technický riaditeľ – Predtým ako technický riaditeľ / manažér softvérového vývoja v Typhoon Studios. V minulosti pracoval ako vedúci programátor pri hrách ako Watch Dogs, alebo aj jeho druhom pokračovaní.

Erick Bilodeau – Umelecký riaditeľ – Predtým vedúci umeleckého oddelenia v Typhoon Studios.. V minulosti vo WB Games Montreal zastupoval pozíciu ako vedúci technický umelec kde pracoval na hre Batman: Arkham Origins.

Marc-Antoine Lussier – Riaditeľ technického dizajnu – Predtým ako hlavný technický dizajnér v Typhoon Studios. V Ubisoft Montreal zastával pozíciu technického riaditeľa dizajnu pri hrách ako Assassin’s Creed, Assassin’s Creed 2, Assassin’s Creed 3 a Assassin’s Creed Unity.