PS5 má blokovať 120 Hz pri hrách so spätnou kompatibilitou

Odoberaj novinky cez  Google News
PlayStation 5 a nový ovládač DualSense
Zdroj: playstation.com

Nová PS5 konečne uzrela svetlo sveta v globálnom pohľade. Teraz, keď sú už nové konzoly tu, sa objavujú stále nové a nové informácie. Niektoré sú zásadné, iné sa zásadnými len robia. Pravdou však je, že nová konzola od Sony podľa všetkého blokuje jednu zo žiadaných funkcií.

Ide o podporu 120 Hz zobrazenia pri hrách so spätnou kompatibilitou. Nové Xbox Series X a S takéto zobrazenie podporujú. PS5 však nie. Dokazuje to aj niekoľko hier ako napr. Star Wars: Squadrons či Call of Duty Warzone. Pri aktualizácie obe tituly získali na konzolách od Microsoftu podporu 120 Hz.

Viac svetla do problému priniesla aktualizácia Rocket League. Vývojári z Psyonix jednoducho neboli ticho a pomenovali veci tak, ako sú. Podľa nich zobrazenie 120 Hz musí povoliť Sony.

„Museli sme urobiť ťažké rozhodnutia ohľadom toho, čo ešte môžeme dosiahnuť. 120 Hz na Xbox Series X a S je dobrá správa, ale jeho sprístupnenie na PS5 vyžaduje úplný natívny port z dôvodu implementácie spätnej kompatibility na konzole,“ uviedli vývojári pre web Eurogamer.

Vyzerá to teda tak, že loptička je na strane Sony, kedy funkciu na svojej PS5 sprístupní. Hráčom neostáva nič iné než dúfať, že to bude čoskoro.