Nemesis systém z hry Shadow of Mordor bol patentovaný Warner Bros.

Odoberaj novinky cez  Google News
Middle-earth: Shadow of Mordor
Zdroj:

Dôvodom, prečo sme Nemesis systém ešte nevideli v žiadnej inej hre ako Middle-earth: Shadow of Mordor a Shadow of War je jednoduchý. Warner Bros. si tento systém jednoducho dalo patentovať. Patent podrobne popisuje Nemesis systém postavený pre obe tieto hry. Ten bol diskutovaný vďaka portálu PSU v najnovšom videu, ktoré si môžete pozrieť nižšie.

Ak Nemesis systém nepoznáte, v zásade ide o využívanie pamäťových techník. Čo znamená, že si môže pamätať vykonané akcie, ktoré sa stanú súčasťou príbehu. Nepriatelia v hre si zas budú pamätať, čo ste urobili a na základe toho s nimi môžete prichádzať viac do styku.

V hrách Middle-earth, keď zabijete nejakého orkského nepriateľa, bude môcť preniesť svoje schopnosti na iného padlého orka. Ak však namiesto toho zomriete v rukách svojho nepriateľa, uvedený ork môže povstať s novými schopnosťami a pôjde po vás znovu. Orkovia tiež budú bojovať medzi sebou, aby si vydobili lepšie postavenie.

A pretože bol tento Nemesis systém patentovaný, s najväčšou pravdepodobnosťou sa ho v iných hrach už nikdy nedočkáme. Môžu sa objaviť podobné systémy, avšak nikdy nie rovnaký. Najbližšie k tomu má Assassin’s Creed Odyssey’s systém Mercenaries.

Ako prízvukuje portál VG247, nejde však o jediný systémový patent, ktorý si vývojári nechali patentovať. Bioware si nechalo patentovať svoje dialógové koliesko, spoločnosť Take-Two zase patent týkajúci sa navigácie a taký Rockstar si nechalo patentovať dokonca svoje UI.