Kingston FURY spolupracuje s G2 Esports ako dodávateľ pamätí

Odoberaj novinky cez  Google News
Kingston FURY spolupracuje s G2 Esports
Zdroj: kingston.com

Kingston FURY, hráčska divízia spoločnosti Kingston, svetového lídra v oblasti pamäťových produktov a technologických riešení, oznamuje partnerstvo s jednou z popredných svetových značiek zábavy a e-športov – G2 Esports – ako oficiálny dodávateľ hráčskych pamätí a úložiska. Sila legendárnych hráčov z G2 sa naplno rozvinie pomocou vysoko výkonných pamätí DRAM a diskov SSD Kingston FURY, ktoré pozdvihnú ich hráčske systémy na vyššiu úroveň.

Spoločnosť Kingston si uvedomuje význam a potenciál e-športov a je hrdým podporovateľom a pravidelným sponzorom e-športových tímov. Partnerstvo Kingston FURY a G2 Esports ešte len začína, ale nie je to prvýkrát, čo spoločnosť Kingston spolupracuje s jej zakladateľom Carlosom „Ocelote“ Rodriguezom. Bývalý profesionálny hráč SK Gaming pozná výkon produktov Kingston, pretože má už skúsenosti s radom HyperX.

“Spoločnosť Kingston nedávno novo uviedla na trh pamäťové produkty s označením Kingston FURY, navrhnuté pre hráčov a počítačových nadšencov, takže sme veľmi radi, že môžeme G2 privítať v rodine fanúšikov značky Kingston.”

marketingový riaditeľ spoločnosti Kingston pre región EMEA.

“Značka Kingston je so mnou najdlhšie ako partner, aj ako hardvér, ktorý na hranie hier a prácu už roky s dôverou používam. Mám rád tuto firmu, jej ľudí a pokrokový prístup, ktorý je vidieť vo všetkom, čomu sa venujú.”

Carlos “Ocelote” Rodriguez, zakladateľ a generálny riaditeľ organizácie G2 Esports

Spoločnosť Kingston sa pripája ku stále rastúcemu zoznamu partnerov G2. Fanúšikovia sa môžu tešiť na špeciálny kreatívny obsah od oboch značiek. Ďalšie informácie nájdete na stránke spoločnosti Kingston.

Viac o organizácii G2 Esports

G2 je jednou z popredných svetových značiek v oblasti zábavy a e-športu. G2 spolu založili v roku 2015 legendárny hráč LoL Carlos “Ocelote” Rodriguez a veterán e-športu a investor Jens Hilgers.

Za ostatných päť rokov si G2 vybudovala celosvetovú fanúšikovskú základňu. Tá obsahuje viac ako 35 miliónov priaznivcov v regióne EMEA, Severnej Amerike, Latinskej Amerike a v Ázijsko-pacifickej oblasti. Medzinárodné značky zvučných mien si stále viac uvedomujú príležitosť, ktorú môžu e-športy ponúknuť na získanie pozornosti zapojeného mladého publika. Medzi terajších strategických obchodných partnerov G2 patria napríklad BMW, Logitech G, Philips, Red Bull, Twitch, Pringles a Mastercard. G2 sa môže pochváliť vernou komunitou 1,3 milióna fanúšikov na Instagrame a viac ako 1,2 milióna na Twitteri, ktorá sleduje úspechy svojho hráčskeho klubu počas turnajov e-športov po celom svete.