Hlavný dizajnér a scenárista hry Starfield je v Bethesde takpovediac veteránom

Odoberaj novinky cez  Google News
Hra Starfield of Bethesda Studios
Zdroj: Bethesda

Napriek tomu, že hra Starfield sa vydania dočká až koncom tohto roka, je stále zahalená rúškom tajomstiev. Zatiaľ čo o nej vieme len niekoľko vecí, stále nemáme k dispozícii žiadny gameplay. Nemáme dokonca ani žiadny solídny náhľad na to, ako bude titul vyzerať, keď sa neskôr v tomto roku objaví na Xbox Series X/S a PC. Našťastie nám Bethesda začína nechávať mále kúsky „omrviniek“, ktoré dúfajme smerujú k väčšiemu odhaleniu. Napr. že hlavný dizajnér hry Starfield nie je nik iný ako Emil Pagliarulo.

Blog odhaľuje, že Pagliarulo je veteránom Bethesda Game Studios, ktorý má 19 rokov skúseností v štúdiu. Projekty s jeho menom siahajú od The Elder Scrolls 3: Morrowind cez Fallout 76 dokonca aj do Thief Gold. „Doslova v deň môjho príchodu do Bethesdy som sa dostal k rozšíreniu Bloodmoon pre Morrowind,” vysvetľuje na blogu (čo bude hudbou pre uši ľudí, ktorí dúfajú v tú klasickú bethesdovskú príchuť v Starfielde).

Inšpirovali ho aj novšie hry od Bethesdy. „Keď o tom teraz tak premýšľam, Fallout 3 naozaj vyniká,” odpovedá na otázku, ktorý z doterajších projektov Bethesdy je jeho najobľúbenejší. „Práve sme získali túto klasickú IP. Bolo to prvýkrát, čo som bol vedúcim a museli sme naozaj všetko vytvoriť od nuly. Takže je tam veľa vecí, ktoré sa stali základnými prvkami série a ktoré som musel pomôcť vytvoriť úplne od začiatku.“

„V.A.T.S., minihra lockpikingu, systém dialógov, niektoré nové príšery a zbrane. Stretnutie s Liamom Neesonom pri nahrávaní jeho replík- ako to môžete prekonať? A viete, Fallout 3 vlastne nebola veľká hra. Nie podľa štandardov Bethesdy. Ale bola z lásky… a bola naozaj dobre prijatá. Takže sme mali pocit, že sme to nielen nepokazili, ale že sme naozaj vytvorili niečo výnimočné. Bolo to vzrušujúce obdobie,” dodáva Pagliarulo.

Fanúšik hier

Pagliarulo ďalej v blogu uviedol, že nad hrami Cyberpunk a PlayStation Spider-Man neveriacky krútil hlavou. Samozrejme v pozitívnom duchu, vďaka technickým výdobytkom, ktoré sú v týchto hrách prítomné. „Veľmi rád hrám hry, pri ktorých len krútim hlavou a hovorím si: Páni, viem, ako to dokázali, a je to šialený úspech. Najnovšie hry o Spider-Manovi boli pre mňa také. Alebo Cyberpunk. Človeče, vytvoriť obrovské, otvorené prostredie ako Night City? To nie je ľahké. Je to naozaj pôsobivé.”

Takže aj keď zatiaľ nemáme k dispozícii žiadny solídny gameplay, je dobré vedieť, že hlavný dizajnér hry Starfield je niekto, kto má v krvi klasickú éru a éru Bethesdy z 360/PS3.

Na záver len dodáme, že pre viac herných noviniek sledujte náš web a naše sociálne siete.