Hideo Kojima pochválil Twelve Minutes. Chcel by vytvoriť podobnú adventúru

Odoberaj novinky cez  Google News
12 Minutes na gameplay záberoch
Zdroj: store.steampowered.com

Aj keď je japonský dizajnér a producent videohier momentálne vnímaný ako jeden z najlepších, predsa len vie oceniť aj prácu ostatných. Naposledy tak Hideo Kojima spravil pri titule Twelve Minutes, ktorý na svojom Twitteri pochválil.

V príspevku napísal, že v hre veľmi rýchlo stratil pojem o čase. V jednom kuse v nej strávil aj cez 4 hodiny. Dalo by sa teda povedať, že na chvíľu uviazol v časovej slučke. Kojima dodal, že ho už dlho nedokázalo nič takto pohltiť. Naposledy sa mal takto podobne „zahryznúť“ do Inside. Dokonca si zaspomínal na časy, kedy ešte k hraniu využíval staručkú Amigu, dizajn hry od Luisa Antionia mu tituly z tejto éry niečim pripomína.

Hideo Kojima však pri chválení titulu Twelve Minutes zašiel ešte ďalej. Dodal totiž, že by sa najradšej sám pustil do vývoja podobne ladenej adventúry. Záverom ešte pochválil herecké obsadenie, pričom najviac sa mu páčil Willem Dafoe. Ten poskytol hlas jednej z postáv.

Pripomeňme, že titul, ktorý Kojimu tak zaujal, vyšiel vo štvrtok 19. augusta. Muž uviazol v dvanásť minútovej časovej slučke, v rámci ktorej musí vyriešiť obvinenie svojej ženy z údajnej vraždy. Časová slučka sa reštartuje pri vstupe policajného detektíva do domu. Ten vašu ženu buď zatkne, alebo zabije. Vašou úlohou čoby hráča bude sa správne rozhodnúť, slučku prelomiť a odhaliť záhadu.

Za zmienku však stojí aj samotná budúcnosť tohto slávneho japonského producenta hier. Naposledy totiž pracoval so Sony na Death Stranding, zákulisné informácie však naznačujú možnú spoluprácu so spoločnosťou Microsoft. Stať by sa tak malo už pri jeho najbližšom titule, na ktorom má Kojima pracovať.