fbpx

Electronic Arts ruší šesťročný vývoj ešte nevydanej hry

Odoberaj novinky cez  Google News
Logo Electronic Arts
Zdroj: ea.com

Spoločnosť Electronic Arts sa rušenia projektov a hier nebojí. Po novom prichádzajú informácie, že po šiestich rokoch v štúdiu EA Motive sa zastavuje vývoj hry Gaia. Ide však len o pracovný názov, keďže hra ako taká nebola nikdy plnohodnotne predstavená. Nemala svoj názov a navyše, nebola nikdy ani vydaná.

Štúdio Motive, ktoré patrí pod Electronic Arts, určite poznáte vďaka hre Star Wars: Squadrons (recenziu si môžete prečítať na tomto odkaze). Menej hráčov však vie, že Motive pracovalo aj na inej hre s kódovým označením Gaia. Nejde teda o oficiálny názov hry. Všetko, čo sme o nej vedeli, sme sa dozvedeli minulý rok počas prezentácie EA Play. Počas nej nám Electronic Arts ponúklo len zbežné zábery, no hru nazvali ako veľmi ambiciózny projekt. Pravdepodobne až tak ambiciózny, že sa vydania už nedočká.

Prvé informácie o hre Gaia sme sa dozvedeli ešte v roku 2015. Vtedy sa hovorilo hlavne o tom, že Jade Raymond, vývojár hier Assassin’s Creed a Watch Dogs, bude na vývoj hry dohliadať. Hneď po tom nasledovala spomínaná prezentácia EA Play v roku 2020. Počas nej sme videli iba niekoľko nákresov, koncepty a podobne. V hre sme mali hýbať objektmi, meniť ich fyziku a podobne. V tom čase sa Laura Miele zo štúdia Electronic Arts vyjadrila, že bez technológie novej generácie by táto hra nemohla byť skutočnosťou.

Bohužiaľ, ani s novou technológiou sa hra vydania nedočká. Informoval o tom herný novinár Jason Schierer vo svojom článku v magazíne Bloomberg. Zatiaľ je otázne, či šesť rokov vývoja skončí jednoducho povedané v koši, alebo sa už vyvinuté elementy dostanú do inej hry. Medzičasom Electronic Arts rozhodlo aj o osude hry Anthem. O tom si zas môžete prečítať v tomto článku.