Elder Scrolls 6 a Starfield prejdu opravou engine-u

Odoberaj novinky cez  Google News
Bethesda - Creation Engine
Zdroj: Spawn.sk

Hry od spoločnosti Bethesda stavajú na technike, ktorá za posledne roky ukazuje čoraz viac svoj zastaraný vek. Zatiaľ čo hráči po fórach vykrikujú “Stačí použiť nový Engine“, vývojári ich napriek tomu ignorovali. Až doteraz, teda aspoň čiastočne. Spoločnosť naznačuje väčšie zmeny pre svoju nádielku nových veľkých RPG.

Technológia novej generácie je “optimalizovaná pre obrovské svety, ktoré radi vytvárame s generačnými skokmi nielen v grafike, ale aj CPU a streamovaniu. Viedlo to k našej najväčšej oprave engine-u od čias Oblivionu. Všetky naše nové technológie boli poháňané našou prvou novou IP za posledných 25 rokov. Rovnako ako aj Elder Scrolls 6 a Starfield.“ hovorí Todd Howard zo spoločnosti Bethesda vo svojom príspevku na blogu.

Ako spomína portál PC Games, nech sa dozvieme dátum vydania týchto hier kedykoľvek s najväčšou pravdepodobnosťou si ich budete môcť zahrať na oboch konzolách od spoločnosti Microsoft. Pravdepodobne nie však na stroji od spoločnosti Sony PlayStation 5 a to aj napriek tomu aké výhody by nová technológia od Sony mohla priniesť.

Bethesda sa len včera stala dcérskou spoločnosťou Microsoft-u, respektíve Xbox divízie, kde si o tom môžete prečítať viac v tomto článku. Elder Scrolls 6 a Starfield tak budú uvedené na trh pre PC aj konzoly Xbox Series X a Series S. Postupom času začneme vidieť ako nové aj staré hry od spoločnosti Bethesda pribúdajú na Xbox Games Pass. Všetky veľké RPG budete môcť získať za cenu mesačného predplatného.